Tegye a következőket!
- Döntse el mely értékes, kevésbé értékes tárgyaitól szeretne megvállni!
- Vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon, e-mailben, hogy megtudja jelenleg mely helyek vannak szabadon. Tájékozódjon bérleti díjainkról!
- Jöjjön be az üzletünkbe hétköznap 17-óráig, és hozza magával az eladni kívánt árut. Itt munkatársunk segítségével, kiválasztjuk a bérelni kívánt polcot, árusítóhelyet.
- A bérleti szerződés és az üzletszabályzat megismerése, értelmezése, aláírása után, a bérlemény bérleti díjának kifizetése következik.
- Töltse ki a leltárívet, amihez munkatársunk megadja az eladókódot. Önnek kell kitölteni a leltáríven az áru megnevezését, darabszámát, eladási árát (forintban). Ha végzett, a munkatársunk felviszi a rendszerünkbe a leltárt az eladni kívánt árukkal, majd Ön megkapja az árcímkéket, melyet a rendszer készít el, Önnek már csak ragasztania kell!
- Ezek után kinyomtatjuk Önnek az árcímkéket, amiket a rendszerünk készít el automatikusan a leltár adatai alapján. Az árcímkéket így már csupán el kell helyeznie az árukon (ragasztással esetleg tűzéssel). Árcímke nélküli áru nem kerülhet ki az árusítóhelyre, nem eladható.
- Rendezze el áruit a bérelt helyen.
- Ezután nincs több dolga amit az eladás sikerességéért tennie kellene, az árusítást ránk bízhatja.
- A bérleti időszak végén vegye át az eladásból származó teljes bevételét!
- Elégedett? Ne tartsa magában! Mondja el ismerőseinek, ahol és ahogy csak teheti!
Mindez igénybe vehet akár 1 órát. De ezt lecsökkentheti 15-30 percre is amennyiben van internet hozzáférése és nem okoz gondot az adminisztrációhoz szükséges dokumentumok letöltése, elektronikus kitöltése.
Szeretné lerövidíteni az üzletben töltött időt? Akkor a következőt kell tennie:
- Töltse le az adminisztrációhoz szükséges dokumentumokat a jobb oldali menüsávban is megtalálható Letöltések menüpontból. Kezdje a Bérleti szerződéssel és az Üzletszabályzattal.
- A szerződés és Üzletszabályzat átolvasása után töltse le majd elektronikusan töltse ki a Leltárívet.
- Ha elkészült küldje el a kitöltött dokumetumokat e-mailben a kacabajkaantik@gmail.com e-mail címre. Mire az üzletbe ér, mi már előkészítjük az elküldött dokumentumokat, már csak az aláírás és a polcok berendezése van hátra.
- Előfordulhat, hogy a bérleti időszak alatt szeretné átárazni az áruit. Töltse le az átárazási táblázatot, az árucímkét, töltse ki őket, és küldje el a-mailben. Majd jöjjön le az üzletbe, ahol már csak az átcímkézést kell lebonyolítania.
Előfordulhat, hogy gyorsan lenne szüksége egy kis pénzre, de amit eladhatna, annak felesleges polcot bérelnie. A Kacabajka a polcbérlés rendszere mellett lehetőséget biztosít 1-1 tárgy azonnali átvételére és készpénzes kifizetésére is. Amennyiben a Kacabajkába lehozott eladásra kínált tárgyat az üzlet vezetője megvásárlásra érdemesnek találja, megvásárolhatja és azonnal ki is fizetheti az eladó személynek.
Köszöntjük a Kacabajka ügyfelei között! És mielőtt dolga végeztével elhagyná üzletünket ne felejtsen el körülnézni. Könnyen találhat valamit, amire éppen szüksége van! 🙂